Skavlan denna fredag

Efter en trevlig arbetsfredag med Fredrika och Amanda
(mest Fredrika som jag stått på lagret och slåtts med)
sitter jag med min J i soffan och dricker rödvin och tittar på
fantastiska Skavlan, jag tröttnar aldrig!
Otroliga gäster även detta program med bland andra Magnus
Härenstam, Sarah Ferguson och Cheryl Cole..
Imorgon blir det en myslördag med lite pyssel sen ska jag,
Sara, Linda och Linn gå till Hebe och titta på musikalen
(för en gångs skull, inte vara på scen) The last five years.
Hoppas ni får en fin fredagskväll! Hugs

Kommentarer
Postat av: Stefan

Du vore möjligtvis inte intresserad av att blogga på skavlan.org?

2010-04-12 @ 19:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0