Hellu folks

Aj i magen idag. Aj i mage, rygg, armar, ben.. känns som hela kroppen ska falla i bitar.
Inte roligt. Däremot har jag ett skaparhumör som heter duga. Ska se till att piggna till
och försöka färdigställa en målning.
Påsken har varit allt annat än tråkig; J och jag har varit ute i stugan med m&p
och renoverat för fullt! Jag är numera själv isolerad (med tanke på hur mkt isolering
jag svalt under helgen) och lite smått utmattad. Inte van vid så hårt arbete vet ni:P
Vilket fall har det verkligen varit roligt och vi alla 4 har jobbat på som aldrig förr.
Golvet är inne, allt är isolerat, plast och reglar på väggarna, ny dörr snart inne,
två nya fönster och ett himla massa målande, mätande och sågande:)
Värt varenda sekund bara genom att titta på m&p's ansikten när de märker att de kommer
ett steg närmre en färdigställd sommarstuga:)
Imorgon blir det Smögen och kontraktskrivning för boendet i sommar, jag tror aldrig
att jag längtat efter sommar så som jag gör i år, ska bli rejält gott att jobba på bryggan!
Och ett plus är ju om sommaren blir varm och härlig, så jag litar på min intuition!
Nu ska jag bryta mig in i akutskåpet för andra gången idag och se om värktabletterna
funkar denna gången, annars blir det ryggläge igen. Många kramar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det hörs som Du har jobbat hårt! Men det är ju bara nyttigt. Jätte KRAM.Farmor och farfar

PS. Tack för kortet. DS,

2010-04-08 @ 16:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0