Gräsmatta

Godmorgon! Idag har jag haft en välförtjänt sovmorgon, fast jag måste säga att det känns lite konstigt att inte gå upp klockan sju.. Som jag nämnde igår så har vår finfina matta anlänt till vardagsrummet och jag blev så glad imorse när jag knallade in och fick se den lysa med sin härliga gröna färg:)



Solen har satt igång sin verksamhet och jag ska ta en knall på stan innan jag ska med bussen till jobbet:) Idag blir kortdag på Esprit, eftersom jag har ungarna i e.m! Mys! Stor kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt!Ja den är verkligen fin.

Stor kram Farmor.

2010-04-29 @ 15:41:31
Postat av: Tilda

Fint fint :)

2010-04-29 @ 20:54:08
URL: http://Http://TildaForsgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0