Fin tisdag till ända

En fullspäckad tisdag lider mot sitt slut. Just som jag trodde att vi inte hade speciellt mycket annat än vikning att ta tag i på jobbet, fick vi fem kartonger... med bikinis!!! Snacka om julafton:) Jättefina randiga och prickiga i marinblått och vitt med lite röda detaljer. Fyra olika modeller på överdelar, tre olika underdelar, två par shorts och en strandklänning i turkos frotté;) Sen en jättesöt liten klänning med smockad överdel och tunna axelband i en lilamönstrad modell. Så enkelt var det att sätta lite guldkant på min vardag! Och på tal om guldkant så har jag faktiskt en liten spännande nyhet (åtminstone för er som är shoppingsugna)... men det avslöjar jag inte riktigt än!;)

Har nästan precis kommit hem från fam Zanders, dit jag följde med Emma hem efter dansen idag. Vi körde en halvtimma uppvärmning och styrka, sen dansade vi i en hel timme. Haha, de var så söta tjejerna! När vi hade en kvart kvar var de helt slut och jag började bli alldeles fnittrig. Vi kör en ganska tuff koreografi till "Bad Romance" och det sista blev väldigt oseriöst och roligt, men läckert! :) De är så duktiga mina danstjejer! Jag blir alldeles stolt:)

Ska ta kort i butiken imorgon så ni får se alla fina nyheter! Sov så gott! Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0