so i tell you something

hemma efter körsång. "where are you tonight", "time of my life" och några fler han vi igenom på två timmar. nu har jag tittat på "svenska hollywoodfruar" och jag trodde faktiskt att jag bara skulle sitta och tycka att de var snofsiga och fruktansvärt bortskämda, but i loved it! visst är de väl lite förnäma och fina i kanten, men de verkar ändå vara vettiga kvinnor. åtminstone anna anka, her i love! dags för lite sömn då kanske, ska bara hoppa in i harry potters värld några minuter först:) good night!





Kommentarer
Postat av: Malin

har också kikat lite på frugorna men jag tyckte mer synd om Anna Anka. Hon får ju inte bestämma över sitt liv. Mer än halva året spenderar hon på hotell och hon får inte välja om hon vill åka med eller inte. Hörde du vad hon sa förresten "om din man vill ha en avsugn. varje morgon är det din uppgift som fru att ge honom det". Sen tyckte jag att Maria var lite söt som får andöd när hon tror att hon har gjort någon illa. Hoppas att du har det bra trots allt slit med musikalen. Puss och kram

2009-09-14 @ 22:49:26
URL: http://malibalibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0