sitt i city

nu har jag varit på badhuset och simmat inför sökningen i till polishögskolan:) det gick alldeles utmärkt! sen på vägen hem gick jag in på sitt i city för att få med mig fyra kataloger hem med soffbord! bra eller dåligt? mjaa..vi behöver och vill ha ett nytt soffbord så vi har åtminstone kvällsläsning för idag. det enda är att jag har fastnat för ilvas glasbord cube och nu kan jag knappt tänka mig något annat. men om det inte blir glas kan det bli något utav dessa:


basebox..


eller u-turn från rge (www.rge.nu)

eller varför inte zion...

..alternativt hira från interstil (www.interstil.se)..


..eller napoli från kleppe bord.

hopplöst! det finns många snygga typer av bord, det gäller bara att veta ungefär vad man vill ha.. men det vet vi inte nej. så ikväll ska jag överlägga med min sambo vad han tycker eventuellt inte tycker om dessa fem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0