så vad händer nu?

Uppträdet på Etage gick jättebra (båda gångerna!) och alla verkade nöjda med våran insats.
direkt efteråt skyndade jag till jobbet och kom hem för drygt en timme sen. jag trodde verkligen
att jag skulle vara helt slut, men nu vill jag hitta på nåt! joakim är på butlers med hockeygänget
så där vill jag inte tränga mig på. funderar bara på att klä upp mig lite och gå ner på stan och
se vilka jag möter. anders ferenette sjunger dessutom på lipz ikväll och jag är helt 
förälskad i hans verksion av "hungry eyes", så det kanske bär av dit? 
har i alla fall öppnat en god flaska rosévin som jag tänker avnjuta några glas av:)

hoppas ni får en god kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0