när jag blir stor..

reseledare, polis, arkitekt, designer, designingenjör, musikalartist...
vad sjutton ska man bli? jag vill så himla mycket men vet varken in eller ut just nu!
har beställt en katalog med reseledarutbildningar, sökt till polishögskolan
och håller på för fullt med "dirty dancing" och jag skulle kunna brinna lika
mycket för varenda sak. men nån gång måste man välja..eller?

självklart vill alla ha drömjobbet, men jag vet inte vilket av alla jobb
som skulle vara min dröm. jag vill alldeles för mycket och måste nu
komma på ett sätt att antingen rensa eller prova på allt.
för vem vet egentligen nånting om drömjobbet innan man provat?
hela världen har jobb att erbjuda, det gäller bara att hitta inriktning.


the world is in your hands.. what do you want to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0