jag är en hösttjej

hej på er! nu har jag precis kommit in från en härlig promenad i det 8'C solfyllda höstvädret, helt underbart! jag tycker så mycket om hösten när den är solig och torr. när det börjar gå ner mot ensiffriga grader och det är dags att plocka fram stövlar, skinnjacka, pälsmössor, handskar och stickade koftor. solen strålar in i vardagsrummet och våran gröna tapet lyser med sin härliga gröna färg. när jag går ut på balkongen viner det lite i luften som är klarare och friskare än någonsin och löven på min tomatplanta (som är inne på absolut sista refrängen) har blivit orange och röda. tänkte jag skulle träna hemma idag, har ingen vidare lust att cykla och stänga in mig på gymmet så det får bli yoga och benträning med öppen balkongdörr istället. sen bär det av till axvalla för trav. kul! kramar!

 
det var helt underbart på spikön. titta vad vattnet är klart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0