Hultquist Copenhagen

hej på er!
dagen började med att jag sov alldeles för länge (igen) men det är en ledig dag idag så egentligen spelar det ingen större roll. jag har varit ute och promenerat och håller nu på att tvätta för fullt, herregud vad vi samlar på oss tvätt sambon och jag! under tiden jag väntar på tvättmaskinen skulle jag kunna dammsuga, men jag känner inte alls för det så det får han göra ikväll, hehe. nej istället kikar jag intresserat på hultquist höst- & vinterkollektion! de har underbara smycken och jag skulle lätt lägga en förmögenhet på att gå runt med deras halsband, armband & ringar varje dag. tänk att få jobba i en av deras butiker i danmark, det vore drömmen det. jag har en liten förkärlek för danmark och dansk design..

med dessa fina skapelser säger jag hej för ett tag för nu är det dags att sola lite på balkongen, får sitta med en filt runt benen för nu är nog hösten på väg! kramar till er alla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0