home again

oj vad dagen gick fort. var på kusten till halv tre, sen hem och lastade av lakan, handdukar, en jättefin gammal köksvåg och lite halsdukar och en mössa:) farmor och farfar rensar ju nu när mamma och pappa ska ta över stugan, och tro mig det finns så sjuukt mycket grejor där ute! fick även med mig en stol och en pigtittare hem (spegel med låda) och har fått för mig att slipa ner dessa, med sandpapper, till botten och måla båda antikvita:)

 
stolen och spegel-delen av pigtittaren (skruvade loss den så det gick att slipa ordentligt)

det kommer bli hur bra som helst! tänkte förvara smycken i pigtittar-lådan och ha stolen ståendes i hallen eller sovrummet med en mäktig orkidé eller liknande på.. i'm happy! thanks f&f:) nu har jag precis kollat klart på 'dirty dancing'.. mmm jag älskar den! o guuud så glad jag är att jag är med i musikalen, det är värt så mycket:) många kramar till er, nu blir det läggdags!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0