hey mate!

idag kom lovely frida på besök med lille charlie!
jag är ju först och främst imponerad att hon hittade hit
med tanke på att jag inte hittade till henne första gången
jag körde bil dit.. vi tog oss en mag- & ryggkörare på
sportlife som hette duga och är nu väldigt slöa i musklerna!
till lunch blev det ciabatta med tonfiskröra, såå himla gott!!

(blanda en burk tonfisk, creme fraiche, dipmix, ägg, paprika och ruccola)

nu har hon kilat iväg hemåt igen och jag ska snart gå
till jobbet för ett kvällspass. ska svänga förbi folkets
hus innan och köpa biljetter till vår dirty dancing-premiär
så patrik, jocce, frida o eva har nånstans att sitta:)

nu hoppas jag att kvällen går fort för jag vill komma
hem till min baby! kramar till er!


frida o charlie, a cute couple:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0