Härligt!

aah, då var dagens goda gärning gjord:) blev en intensiv timme på gymmet! eftersom min promenad imorse var i full takt kände jag inte för att ställa mig på bandet, så jag satte mig och cyklade i 15 min för att värma upp benen, sen blev det en genomkörare för benen med fullt program; bak- & framsida lår, insida och benböj. inga vader för de har jag träningsvärk i efter musikalrepet igår. sen blev det också mag- & ryggövningar på pilatesboll. när jag var som svettigast och tröttast cyklade jag dessutom hem i motvind (!) och trodde aldrig att jag skulle komma fram. nu har jag avnjutit en god lunch (tonfisk- och äggröra) och en härlig dusch! om en kvart ska jag knalla iväg till jobbet och sen kommer jag tillbaks lagom till Top Gear ikväll!! mitt bilintresse är inte av största slaget men de tre brittiska herrarna som håller i programmet på kanal 9 är för härliga.


nu ska jag krama min kanin lite innan jag promenerar iväg. tack o hej!


jag och min Swebar..mm!



varma fötter? ja.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hopp, nu har du fått fart på blogg skrivandet, Roligt!!

2009-09-01 @ 17:10:17
URL: http://malibalibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0