good night sleep tight

ja då går jag faktiskt och lägger mig, jag är riktigt trött!
sista dagen på hemköp imorgon, både kul och tråkigt faktiskt.
nu bär det av mot nyare tider!

idag har jag mest pratat i telefon faktiskt. farmor ringde i förmiddags
och höll på att rensa garderoberna ute på kusten (mami o papi ska köpa
stugan nu så det är mycket som ska bort!) och undrade om jag ville ha
handdukar o lakan o sånt. javisst, sa jag, om du ändå ska slänga sånt
så är det ju kanon att ha extra hemma. så vi bestämde att jag ska ta
med mig fika och åka dit ut på fredag och rota lite. trevligt:)

annars är jag på väldigt gott humör, det är nog bara för att jag träffade
pappa idag, jag blir alltid glad av honom! imorn ska jag köpa en massa
pappersark till skanska, för gud så de har sponsrat mig med utskrifter!
kramar till er. sov gott!


jag spejar efter dinosaurier, maha..vill inte ha mardrömmar inatt inte!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0