godmorgon!

hej på er.
idag är det torsdag. av någon anledning har jag alltid gillat torsdagar.
igår mådde jag lite kasst, så jag drog på mig tjocka kläder och satte mig i ishallen. där mår man bra och det är knappt ens kallt där inne än. jocce o hans goblins mötte lysekil (ett lag de förlorade med 10-1 mot förra gången de möttes) och jädrar vilken match det blev! jag och anette satt o hoppade upp och ner mest hela matchen och var sjukt nervösa! tillslut vinner goblins med 4-3 (!) strax efter att racko kastat sig i vägen för pucken och spräckt pannan. stackarn.

just nu sitter ja o kikar på the voice och det enda de pratar om är anna anka, åh jag blir så trött. ska fixa mig lite och ringa frida o fråga om hon vill ha besök. kramar till er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0