en mjuk säng tack..

nu är jag redo att slänga mig i sängen efter en hård dag.
fast egentligen har jag inte gjort speciellt mycket alls, bara städat och tvättat som en liten blå. dammat och torkat golv (lite i alla fall), sen ett nästan tre timmar långt musikalrep.
imorn visar vi vår förhandsvisning för tredje gången innan premiären, denna gången på etage på överby. numret innehåller bl.a hungry eyes, duke of earl, be my baby och she's like a wind. för er som sett filmen dirty dancing vet nog vad jag pratar om. så idag vart de ett genomdrag med alla danserna och sångerna inför uppvisningen imorn. vi kan det som rinnande vatten nu, men det är alltid nåt det behöver slipas på, speciellt när det kommer till de mer avancerade danserna. overload gick riktigt bra idag, jag spände varenda muskel i hela kroppen och var fly förbannad på robbie (precis som vi ska vara, eftersom han gjort penny gravid), däremot funkade inte she's like a wind lika bra som jag hoppats. hade inte mycket energi alls, vet inte om jag ätit dåligt under dagen kanske..
nej vet ni vad, nu börjar jag babbla och kan sitta här hela natten! godnatt med er och sov riktigt gott, för det ska jag göra:) många kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0