då var det färdigmålat, yes!

tavlan is done, meeen jag har inte bestämt vem som ska få äran att sätta upp den
på väggen i sitt hem, så jag tänker faktiskt inte lägga ut en bild förens jag bestämt
mig. skissade fram ett litet självporträtt däremot som blev helt okej, nu är jag på
topp måste jag säga..jag har loads of inspiration (and time)!
dagen har bestått av städning, träning och musikalrep. vi körde 'duke of earl',
'where are you tonight', 'time of my life'
och 'hey baby', vilket gick riktigt bra efter
några mindre korrigeringar. på onsdag blir det mer sångrep sen på fredag smäller
det; då flyttar vi in på hebeteatern och things gets serious!
imorgon ska jag åka med m&m till axvalla och titta på när deras häst springer.
det ska bli riktigt roligt eftersom jag inte sett honom än, trots att de haft honom i
över ett år. nu blir det sängen! godnatt på er! stora kramar

 
 

lite smått o gott; kladd, färger och min fina skärbräda jag använder som palett:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0