Avslagen

idag är det jag och coca colan. vi är lika avslagna båda två.
när jag och marielle låste butiken igår mådde jag jätteilla
och vips som det var, fick jag upp maten när jag kommit hem.
inte alls roligt. så idag är min energinivå inte speciellt hög..

det står ett glas med cola, från gårdagens törstiga pojkvän, på soffborden
och det ser minst lika avslaget ut som jag känner mig.
inga bubblor alls idag, varken i mig eller colan. uh.
så nu ska jag sätta mig på balkongen lite och åtminstone få i mig solljus!

hoppas alla ni andra har en piggare dag:) stora kramar!




här är det i alla fall bubblor i flaskan..


Kommentarer
Postat av: Linn

Tack, vad gulligt av dig:) Vilken fin blogg du har!

Kram

2009-09-02 @ 13:38:59
URL: http://linnherbertsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0