Aristocats

ojdå vilken slödag! var uppe hyfsat tidigt imorse men så har det regnat
och varit grått hela dagen.. då blir jag slö! och vad piggar upp bättre än
en disney-film? plockade fram aristocats och har nu suttit i sängen och
diggat 'alla snubbar vill ju vara katt', bland massa kuddar, filtar och stickade
sockar.. så mysigt:) tände faktiskt lite ljus också, även fast det är mitt
på dagen. min lille kanin ligger i ena hörnan av buren och latar sig, han
känner av vädret han också. däremot verkade han inte uppskatta katt-
ungarnas jamande på dvd'n.. ikväll blir det core och step sen ska jag koka
ihop en riktigt god middag! kramar till er


inget går upp emot en fin disney-klassiker en regnig dag som denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0