three days of hard work

fredag: 18.00-21.30
lördag: 9.00-21.00 (!)
söndag: 9.30-18.00
när jag säger att jag har en väldigt stark hatkärlek till 'dirty dancing' så ljuger jag inte. det är hard work och jag håller bokstavligen på att falla isär, men efter fredag (premiär!!) kommer energin skrika i kroppen och alla kommer bara vilja göra fler och fler föreställningar. tillslut kommer vi antagligen spy på höga kjolar, knytblusar och tuperade frisyrer, men i slutändan kommer det bli en hel del fotografering och gråt. vi är ju faktiskt en familj nu. :'( ikväll blir det ytterligare rep kl17 så fram tills dess tänker jag faktiskt inte göra någonting, jag ska bara samla krafter och ta hand om mina ömma benhinnor. kanske en tripp till willys för min kyl gapar tom.
have a good day! hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0