my fall

hej! jag vet att jag tjatar om hösten, men den är ju faktiskt här och det är nu jag
passar på att njuta av den; när solen skiner och det är engradig kyla ute.
promenerade längs kanalen mot kyrkan imorse och fick väldigt mycket idéer
av naturen.
längs med hela kyrkan är en myr som gränsar till vattnet.
på och genom den växer det små små ormbunkar, mossa och annat härligt grönt.
sten och naturens gröna är jättefint ihop och det är extra fint, nu när löven faller, 
med alla stenmonument och konstverk som pryder trollhättan:)

 

 

nu ska jag måla lite (är inne på 'konstverk nr2' under hösten) sen blir det gymmet
och hem till m&p! har redan varit duktig och storstädat lägenheten 'klapp på axeln'.
imorgon är det föreställning igen o då kommer familjen z o tittar:)
kramar till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0