fullbokad men ändå inget alls.?

oops. jag har nog helt plötsligt gått och blivit lat, för jag orkar inte ens ta fram min egna dator när jag ser att jocces står på bordet. illa. och det resulterar i att det inte blir några bilder i inlägget för jag har inte riktigt fattat än hur jag tar emot bilder från bluetooth på macbooken..oteknisk som man är. igår körde vi ljus och rekvisitarep på teatern i vänersborg och idag blir det föreställning! många nya omställningar eftersom allt utrymme är mycket mindre än hebeteatern i trollhättan. vi har blivit lite bortskämda allihop och rynkar på näsan när vi blir tillsagda att aldrig stå i kulisserna om man inte ska in påscen. i trollhättan var byxorna på sidorna så breda att man kunde stå o titta på scenen utan att synas ett dugg, vilket nu inte är fallet i vänersborg. två föreställningar nu sen ska jag ta tag i mitt liv igen, jag har blivit helt slapp. orkar knappt gå upp på morgonen. illa. jag som älskar hösten och promenader. varför går jag inte ut och skuttar runt som jag borde göra? jocces mammi och min älskade vän malin (malibalibus.blogg.se) fyller år idag men jag kan ju tyvärr inte gå på kalas. och när min kroppsradar ställt in sig på en väldigt mysigt oktobermarknadsdag på lördag insåg jag att jag kommer sitta instängd på högskolan hela dagen för högskoleprovet. illa att jag inte insett det fören nu, det är väl typiskt mig. jag antar att ni anar min skeptiska ton men jag är lite nere idag, det får ni ta. hoppas ni andra har en kanondag i alla fall! kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0