drömhus redan?

hej på er!
idag har jag varit riktigt duktig och tvättat massor, bytt lakan och promenerat runt slussarna. så härligt:) när jocce kom från jobbet åkte vi hem till hans föräldrar och umgicks lite; det blir för lite av den varan av någon anledning. jag hjälpte emma kolla på studentmössor och hon har nu beställt sin:) herregud, lillsyrran tar snart studenten! jag döör.. hon var ju 15 alldeles nyss. sen när regnet öste ner som mest begav vi oss hemåt och nu sitter jag här vid barskivan och kollar bloggar medan jocce har fastnat med ps2. ajaj. jag är helt besatt av min bok (som ni redan borde veta vid det här laget) och ska lägga mig och läsa alldeles strax.. sen måste jag berätta om en galen dröm jag hade natten till igår. jag drömde att jag rakade benen för första gången och jag var jätterädd för att jag skulle få grövre och svarta hår efter det, men istället växte det ut långa röda gummihår på knäna och halva låren dagarna efter (!) som jag kunde dra ut flera meter och sen släppa in igen. helt sjukt. jag blev skiträdd och knipsade av dem. hjälp. ibland undrar man ju vad det är för mening med såna drömmar..


familjen tittar på en nykläckt bebis inom bekantskapskretsen

på min promenad idag gick jag förbi ett jättemysigt bostadsområde som hette västgärdet och där såg jag mitt drömhus. i en liten dal låg ett enormt fyrkantigt hus med vit puts, stor trädgård och en härlig herrgårdskänsla. jag blev kär direkt. och sen fick jag veta att det tydligen är till salu för, hör och häpna, 5,9 miljoner (!) någon som har lust att ge mig en lottovinst som heter duga? allvarligt talat..jag skulle köpa det direkt.


bild på huset, från hitta.se (3D bild över västergärdet)

godnatt på er! nu ska jag klappa kaninen och läsa min bok:) kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0