there you go again in search of something new

varit hemma hos mami o papi med elin på besök, kul att träffa henne igen, man inser inte hur mycket man saknat folk förens man träffar dem igen.. har hämtat hem mina nymålade möbler och det blev riktigt bra, ska bara snickra ihop allt nu! vi blev bjudna på tacos hemma..var jättelängesen jag åt det, mm så gott:) o något som jag inte tänkt på förut är att ha bönor till och det var verkligen en hit! nu finns ju också minipack så att man kan blanda lite hur man vill utan att det blir massa över. efteråt åkte jocce och jag hem till hans föräldrar och firade hans mamma (som fyllde för ett tag sedan, men vi har aldrig fått chansen att fira henne) med paket o sång (jag kraxade lite när vi kom in i hallen sen fick de va bra, haha). imorn ska jag slingaoch klippa mig, så härligt inför vintern, jag börjar bli riktigt mörk i håret nu o det tycker jag inte om! sen får vi nattgäster i form av jocces syrra o två kompisar till henne som ska på studentsittning. o på lördag kommer patrik o frida hit, jey! då blir det party :) men nu ska jag sy lite sen hoppa i säng. godnatt o kramar till er!!


bönor, mm:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0