Scrapbooking

tänk jag trodde det hade kommit snö imorse när jag vaknade av ett vitt ljus från fönstrena, men tyvärr var det bara det mulna vädret som kastade ljus i stan.. jag vill faktiskt ha snö nu! däremot fick jag en annan överraskning och det är att de hängt upp julljusen i allén:) då det är mörkt är det tända stjärnor mellan träden i allén i trollhättan och det är otroligt fint! undrar om de kommer att tändas redan ikväll (eller om de väntar till första advent)? idag hade jag tänkt att pyssla lite här hemma. först måste det städas, men efter det funderar jag på lite scrapbooking.. har en hel del recept liggandes och det är ju både enklare och roligare att få ordning och reda och sätta in dem i en mapp eller ett album. så genom att förena nytta med nöje kan jag ju faktiskt göra en scrapbooking-receptbok?:) får se hur långt jag kommer med det idag.. nu ska jag steka pannkakor i mina fina ministekpannor, resultatet får ni se sen! kram till er alla


kanske lite bakning idag också?? har en del roliga idéer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0