nytt i hemmet

 

 

igår satte vi upp två små konstollhyllor i hallen och tänk vad mycket nåt så litet kan göra!
sen har vi vår söta 'fågelbur' som hänger i hallen och ger ljus och i fredags fick jag
en helt underbar höstbukett av ♥ på våran 4½ års dag:)

nu har jag precis sett ett avsnitt av 'project runway' och målat tre modellbilder.
jag är riktigt nöjd faktiskt!
baby kommer inte hem fören senare ikväll eftersom han har bortamatch
så jag ska mysa till det ordentligt med fotbad, tända ljus och läsa min bok.
imorgon tänker jag nog åka hem till mamma och pappa, i miss them:( puss på er!

(hyllor från indiska, ram ikea, kruka hemtex och 'bur' från village.)


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh. 4½ år... Vad länge ni har varit tillsammans :) Roligt för er:D

2009-11-03 @ 20:32:36
URL: http://malibalibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0