lite (o)intressant fakta

jag lyssnar på: james browns 'a mans world'
jag pratar: hela tiden
jag tycker om: spontana människor
jag avskyr när folk: inte erkänner sina fel
mina närmaste vänner är: alltid nära
kärlek är: fantastiskt!
när jag borstar tänderna: dansar jag i badrummet
när jag lagar mat: sjunger jag högt (eftersom fläkten är på)
jag är rädd för: eventuell återkomst av dinosaurierna
den värsta känslan:  när jag sitter fast
den bästa känslan: när man lyckas
jag är bäst på: att vara den jag är
jag är sämst på: att vinna (dålig vinnare haha)
om jag var ett djur skulle jag vara: en ko
om jag var en insekt skulle jag vara: en nyckelpiga
jag kommer alltid att vara: omtänksam
det finaste som finns är:  familjen
sist jag grät var: när jag läste klart sista harry potter-boken
jag kan: skaka på ögonen
jag kan inte: ta fram ett glas utan att skölja ur det
när jag bakar så bakar jag: något som oftast tar lång tid och innehåller för många ingredienser
min mobiltelefon är: mig trogen
när jag vaknar på morgonen: släpper jag in ljus genom persiennerna
innan jag går och lägger mig: läser jag
just nu tänker jag på: om jag ska titta på film eller inte
idag har jag: varit på o'learys med familjen
ikväll ska jag: måla färdigt en tavla
i morgon ska jag: vara hundvakt
jag önskar: att jag hade ett större kök

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0