jag saknar..

min lilla sniff.. :'( nu har jag en ny liten kompis som har varit hos oss snart ett år och jag tycker så mycket om honom, men det går inte en dag utan att jag tänker på min lilla sötnos som varit i himlen sedan juli förra året. det känns nästan löjligt för det är bara en kanin, det går ju inte att jämföra med hur det är att förlora någon person man älskar, men han var verkligen en hjärtevän för mig.. åtta år är ändå en lång tid. men jag tar verkligen nya tag och vi tror på lille johnny som skuttar omkring här hemma. han är go:) men visst saknar man sniff. ibland hör jag hans tassar i köket hemma hos mamma och pappa. mysungen!
idag har jag haft besök av farmor och farfar:) de kom med underbar sockerkaka och glada miner. alltid lika trevligt med besök! nu blir det mer pyssel och så ska jag kramar om min lille kanin. STOR kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0