hårteamet

en frisörstol senare är jag så ljus och friserad som jag allra mest behagar:)
sofia gjorde ett kanonjobb, igen, och jag är supernöjd! nu önskar jag bara
att håret kunde växa 10 cm utan att det bildas någon form av utväxt..!
emma kom och hämtade mig på salongen så gick vi och lunchade på meze.
jag åt bulgursallad med kyckling- och fetaoströra och emma lyxade med en
pastasallad a la malaga med tsatsiki, feta och kyckling. gott!

nu är jag både trött i huvudet och benen och ska faktiskt ta och lägga mig på
sängen en stund och läsa lite.. har iofs räknat ut redan nu att jag kommer
stensomna, men men. sen bär jag på en liten sorg; jag började brodera pärlor
på en tröja igår och insåg ganska snabbt att den sortens pärlor inte skulle räcka
till det jag tänkt mig, så jag vankade iväg till panduro och skulle köpa nya..
tror ni de fanns? nej. inte i vänersborg heller. eller göteborg, eller någon annanstans.
pust. antingen får jag ta bort alla pärlor igen eller så får jag komma på en
mirakulös räddningsplan. det här är så äkta mig. sånt här ska man kolla innan
man börjar pyssla; så att grejerna räcker! ah! hej på er.

 
min hy är snart lika ljus som mitt hår.. kalla mig fåfäng men jag måste få lite sol i ansiktet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

från en affär i london :D kommer inte ihåg vad de hette :(

2009-11-12 @ 22:23:42
URL: http://fridoliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0