deréon christmas

hej hallå!
nu är det snart läggdags och jag är faktiskt helt slut. det tar på en att
vara hundvakt! ikväll har vi tittat på johan falk III, såg ettan i söndags
och nu kom det sig att nummer två var helt uthyrd på ica så vi hoppade
över den och hyrde trean, haha. vi upptäckte dock att alla filmerna verkar
hänga ihop ganska betydande så vi får nog se till att se nummer två..

men. nu till fina nyheter:) mina klappar från Beyoncés klädmärke Deréon
har anlänt till sverige.. trollhättan närmare bestämt. ett par läckra (och sköna!)
jeans samt ett par örringar med den klassiska Deréon-loggan.

 
 
 


och.. nej vi öppnar inte julklappar redan, jocce och jag, men jag har beställt
ett par jeans och självklart var jag ju tvungen att prova dem så att de passade:)
och det gjorde de så nu hamnar de i inslagspapper! godnatt och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0