Well's Vitamin Everyday

Min energi tog helt slut efter träningen. Körde bara cykel, crosstrainer och vibraplate (powerplate) men jag är helt matt! knallade till ica och köpte mig en vitamindryck som jag länge tänkt prova.. och den var underbar! med vitamin B, C & E och smak av grönt äpple blev jag genast piggare igen. nu är det ju verkligen dags att ladda om dessutom, jobbet om en timme.



min gymtid brukar se ganska likadan ut numera. jag står alltid på en crosstrainer i 25 minuter, den uppvärmningen passar mig bäst. sen är det vibraplate som gäller! i regel är det en kvart eller tjugo minuter på den, mer är inte rekommenderat förän man är riktigt van vi den. idag körde jag fem olika benövningar och kunde knappt ta mig upp för trappan till omklädningen efteråt. så tro mig; det ÄR effektiv träning. de dagar jag är på riktigt bra humör lallar jag runt i gymmet en timme eller nittio minuter. men nu har jag börjat bli lat ioch med att det blir mer och mer dansande med musikalen.
det går i vågor det där. ibland vill jag inget annat än att gå på gruppträningar eller gymma varenda dag, men ibland blir man bara så less på det. just nu känner jag för att äga en stor pool så jag kan simma mig i form, det vore väl härligt!

dags att pilla iordning kläder o smink. kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0