Those dancing days

Idag sköt jag iväg till danssalen och freakade loss till beyoncé (vad annars?) i flera timmar.
Så himla härligt! Jag hade salen för mig själv och körde ett svettigt danspass, har saknat det.

Sen kom underbara Marcus och Ida och jag hjälpte dem med några danser, mambo och "Hungry eyes".
Det gick otroligt bra och de var superduktiga!:) blev nästan lite inne på danslärare där ett tag..
Jocce har kommit hem o ligger i soffan och tittar på filmen som jag skulle tittat på, haha.
Ska gå ut och kramas lite med honom, sen måste jag packa för i helgen bor jag hos Frida i Kode!

Godnattkram till er alla.
Ps. Lena..ta hand om mami o papi nu till helgen:)

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag tror det gick bra! Vi hade det kanontrevligt. Hoppas du hade en fin helg du med! Kram, Moster

2009-05-18 @ 06:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0