Perfect night!

Så kom stora dagen. Idag fyller Frida 20!! BIG Happy Birthday to you honey!
Idag är jag hemma och ledig i fina solen. Imorse kände jag för en riktigt ordentlig promenad så jag drog på mig walkingskorna och gick runt slussarna; en promenad på ca 65 minuter. Snacka om härlig morgon, efter en frukost stensomnade jag på balkongen, haha.

På tal om birthdays.. i lördags var det då dags att fira Frida i götet.
Trädgårn´ va det tänkt med David Guetta och Kelly Rowland, men då  vi glömt biljetterna
blev det Boulevard på avenyn ist. Det blev en kanonkväll!! Jag har inte haft så kul på länge! Frida och jag bara svepte över dansgolvet och i slutet av kvällen stod vi och gapskrattade åt allting, eftersom det var så underbart och vi var härligt trötta:)








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0