Nä nu jädrar

God kväll!
Idag var det välbehövt med en molnfri himmel. Jag släpade ut divan-delen från soffan ut på balkongen och njöt för fullt:) Musikalträning ikväll då. Cyklade i världens motvind och behövde knappast värma upp när jag kommit fram! Dansade och flummade i två timmar, "where are you tonight", "she's like a wind", "overload" och "hey baby". Alla var härligt glada!

Hem och stekte fiskpinnar (mm så gott) och upptäckte att fönsterlampan i vardagsrummet inte gick att tända. Till min, och Joakims, fasa märkte vi att kaninen tuggat av sladden (!!). Nä nu jädrar åker han nog snart ut... kaninskrälle.

Dags att säga godnatt. Imorgon ska jag nog promenera runt slussarna, sen blir det möte med Emma och Agneta på Strandgatan om en framtida modevisning i stan. Sov gott! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0