I love these days

Såhär vill jag att mina dagar ska vara! Tog en morgonpromenad runt Spikön, åt frukost i lugn och ro sen mötte jag Agneta och Emma nere på Standgatan. Vi tog varsin latte och satt där i två timmar och planerade modevisningen som kommer äga rum i september. Planering är så himla roligt! Nu satt vi och sprutade idéer; skissade, skrev och knöt samman. Sånt vill jag ha mer av! Och inte nog med att det var roligt, det blev väldigt bra och resultatet kommer bli kanon.
Efter det strosade jag iväg till pappas jobb och fick hjälp med lite utskrifter. Skanska sponsrar mig väldigt bra med papper:) tack för det! Eftersom det är Mors Dag på söndag gick jag in på "SG Interiör" på storgatan och köpte en jättefin present till mamma! (Men jag kan ännu inte avslöja vad det är..) Och nu ska jag svänga förbi solariet innan jag börjar jobbet klockan fyra. MER såna här välplanerade och sköna dagar!


Grönska på Spikön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0