Green green green

God morgon!
Precis hemkommen från en morgonpromenad, en långsam sådan, och sitter nu och tittar ut genom köksfönstret. Det är mulet men nästan tjugo grader ute, så det vore väldigt trevligt om molnen sprack upp denna lediga dag. By the way så är jag ledig fram till söndag kväll, väldigt härligt. Imorgon bär det av till Malmö och Köpenhamn med mamma, pappa och Elin för en liten weekend. Jag minns faktiskt inte om jag varit i Köpenhamn förut så det ska bli roligt.

På tal om köksfönster så har jag märkt att kryddor växer med en enorm fart. Min basilika och mynta har tredubblats på bara någon vecka och till min förskräckelse upptäckte jag även löss (!) på myntabladen, så nu kastar jag ut den innan de små odjuren kryper över till basilikan! Dags för frukost. Take care! Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0