Badrumsdag

Hello hello.
Idag har jag haft celebert besök av Elin. Hon tittade in runt tolv och vi lade oss i solen i tjugo minuter, innan vi gick hem till lägenheten. Sedan dess har vi i princip varit i badrummet hela dagen. Efter varsin dusch (av med soldoften) fixade vi håret, målade naglar, sminkade och tjatade. Jättekul:) "Jag vet inga som spenderar så mycket tid i badrummet som ni två!" ropade Jocce från soffan, där han legat i princip hela dagen.

Nu har Elin åkt iväg på middag sen var det biodax. Jag ska knalla ner till Espresso House o skaffa vanilla latte och sen till kinarestaurangen ikväll o fixa riktigt gooood friterad mat, mmm:)

Imorse åt jag underbar gröt med blåbär, jordgubbar och till det blev det äggröra..å jag älskar när jag lägger ner energi på frukosten, det är viktigaste och absolut godaste målet på hela dagen. Men you know what, nu blit det latte!

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0