Working out in the sofa

Hejhej!
Här sitter jag, helt slut (fortfarande) efter min hurtiga morgonpromenad, som jag tog för flera timmar sedan. känns som jag gått hur många mil som helst. sitter nu i soffan hemma och tränar:) och för er som inte vet vad det innebär är svaret abtronic: min nya älskare, haha. det är ett bälte (från tv-shop såklart) som pulserar och aktiverar musklerna i rygg och mage. kanon! man känner verkligen hur musklerna dras samman och jag är alldeles svettig på magen efteråt. härligt att  sitta still o ändå göra nytta. lyssnar på janets härliga "heartache on the dancefloor"..jag får världens rush av hennes låtar, hon är grym!



enjoy och ha en go dag! nu ska jag lägga mig på balkongen:) mm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0