it's getting hot hot hot

hej å hå! tror ni de va varmt o promenera idag eller? jaa..! jag vaknade klockan nio, vilket är för seeent, och kastade på mig walkingskor, tischa o korta träningsbyxor. vädret är helt ljuvigt men jag trodde jag skulle smälta på vägen. väl hemma igen möttes jag av en väldigt trevlig överraskning.. min AbronicX2 har kommit!!!!! yes! nu ska det tränas mage och rygg:) äkta mig att handla på tv-shop och tro på allt de säljer, men den här är nog faktiskt bra på riktigt, jag tror stenhårt på det haha.

helgen har varit minst sagt händelserik. födelsedagsfirande i lördags och konfa och mors dag igår. konfirmationen i sig var väl lite trist, för konfirmanderna fick inte göra spec mycket själva. men beccis var såå söt i sitt nyklippta hår och sitt underbara fräkniga ansikte:) hon borde bli modell! men trots det fina vädret och lugnet i kyrkan hände något som alltid händer när man umgås med jocces familj; någon sorts tragedi eller skada. (varför bryta ett vinnande koncept?) när vi kommit hem till beccis ska alla lastas ur bilarna och ta sig upp för trappan. jocces morfar elof blir för ivrig och stupar på betongentrén och bryter armen. ja, han bryter armen och fingrarna ställer sig åt alla möjliga konstiga håll. denna rara farbror har nämligen inte lärt sig lyfta på fötterna. så det blir ambulans till NÄL, en ledsen rebecca och en stressad nettan. tillslut hamnade vi (nästan alla) i trädgården och fick jättegod smörgåstårta och glass!

hem till mami o papi och tog det mest lugnt där, med lite mer god mat á la christer "the grillmaster" karlsson:)



nu ska jag sola! härligt! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0