I'm up!

"hjärtat du är med i tidningen!"
"va!?"
när tusan kan jag hamnat på bild, är det från lipz? vimmelbild..herregud..eller dagens fråga, nej ingen har frågat mig nåt. eller? men hur kan jag va med i tidningen utan att veta om det, ojdå, säkert en hemsk bild också. neej jag borde veta om ifall jag skulle vara med i tidningen!..vad?
"men nej det är ju inte jag, det är linda." å vilken tur då. okej om jag vetat om det liksom. typiskt mig att hamna på bild utan att veta om det..
"va? nä, hon är sjukt likt dig. det ser ut som du! är inte de marcus?"
"jo men de är ju linda. ja vi kanske är lite lika. 
och hon ser väldigt bra ut. tack för det."


"Kultfilm blir musikal i Trollhättan"


Jag älskar kameran när jag vet om att jag står framför den.

Haha. Nu är jag klarvaken. Helgrep med musikalen, men tyvärr missade jag hela lördagen eftersom jag jobbade och under den tiden var ttela där och gjorde ett reportage. Jocce väckte mig och trodde stenhårt på att det var jag på framsidan. Det gick en hel del tankar i mitt huvud, jag kände att jag borde veta om ifall jag skulle vara med i tidningen eller inte. Så mycket blev det ju inte i lördags kväll, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0