Strålande sol

God morgon!
Vädergudarna verkar ha välsignat denna lediga helg med härligt strålande sol och -3'C.
Jag vaknade av ljuset halv åtta och tog på mig vinterjackan för en promenad på Spikön, mötte Jennifer på vägen som gick från hotellet till sin väninnas lägenhet. Nu sitter jag och mumsar gott Kornelle-bröd och vaniljyoghurt med massa färsk frukt, jag mår så bra:)

Ska alldeles snart cykla iväg till Överby för att hitta ett par snygga skor, har sett ett par på Din Sko, men de gick som smör första dagen de kom ut i butik så de finns väl knappast kvar i Sveriges vanligaste skostorlek; 38. Nej. Så jag ska flörta lite med Scorett och min plånbok och hoppas att jag hittar några pumor till mina fötter.

Senare blir det tatueringsmässan Tattoo Meltdown på Folkets Hus (inga tatueringar på min kropp), för att avsluta kvällen med schlager hos Johan och dans på Lipz, trevligt!
Ha en riktigt goe dag, nu ska jag klä på mig och trampa iväg med min cykel:) Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0