Lördag

I lördags insåg jag att jag var i stort behov av sällskap. Så fort jag gått från jobbet ringde jag Emma och bestämde att hon skulle med mig ut och prata över några goda drinkar, så det gjorde vi. Till att börja med hade vi fullt sjå med att komma från lägenheten. Vi fastnade med det ena och det andra (Beyoncé-album, fotobloggar, modellbilder och litelite melodifestival i bakgrunden), men tillslut knallade vi bort, under mitt nya blommiga paraply, till Meza för cosmo pch p2. Bland orientaliska tyger och glada gästers sorl fastnade vi även där, fullt upp med att komma på vad de djuren heter som springer över lejonkungen i filmen (har fortfarande inte kommit på det!?).

Klockan ett kikade vi in på Buddys och såg de sista bowlingkloten flyga när Jocce och Said blåste ner käglor. Med bara en timme till stängning drog jag med Emma in på Lipz och vi dansade till 5-6 låtar för att sedan ta våra jackor och åter ge oss ut i regnet. Det blev en skönt flängig kväll.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej, djuren heter ju Gnuer!! Alltid lika kul o läsa om va du har för dig, men nu har de gått för lång tid sen vi sågs, måste styra en helg i vår asså! puss o kram

2009-02-09 @ 17:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0