En ny förälskelse



Hej underbara fredag! Idag är jag ledig och det kunde inte passa bättre nu när solen skiner på balkongen. Har redan varit iväg på gymmet med Frida och kört ett kort konditionspass, så nu sitter jag med balkongdörren på vid gavel och lapar sol. Mycket härligt:) Aldrig har jag egentligen tyckt särskilt mycket bättre om någon blomsort över en annan, men nu när det blommar väldigt fina ljusrosa tulpaner i mitt fönster har jag upptäckt en förälskelse för dem. För visst är dem fina. (obs; mobilbilder, bra va?) En annan förälskelse är den som vi sparar pengar i, Joakim och jag. En söt liten burk, med bild på två valpar, som måste öppnas med konservöppnare (!) när den är full. Inget nallande här inte. Sedan har jag en vän jag måste presentera, Min alldeles nya äpplegröna Odd Molly:



Vad ger mer vårkänslor än den på kroppen och tulpaner i fönstet? Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0