quick feet

godmorgon!!
jag kan börja med att jag officiellt har blivit jultrött..
alltså inte trött på julen utan trött av den. jag som aldrig
brukar ha problem med att gå upp på morgonen tycker
numera att jag lika gärna kan spendera en halv dag bland
täcken och kuddar. inte alls bra..

i helgen hände det mycket. fredagen var vi först i vara med
jocces släkt, och blev bjudna på julmat. efteråt åkte jag hem
till m&m på alltid lika god kalkonmiddag! jag var helt slut så
jag fastnade framför 'narnia' ett litet tag innan jag åter kunde
ta fram min sociala sida. sen åkte jag med m&p hem och stannade
där tills det blev dags att köra hem i vinterhalkan.
i lördags var varken jocce eller jag speciellt pigga så det blev
en slödag. 'mulan II' på tv och 'monsters vs. aliens'.
sen ringde jag emma i vbg och det blev en spontankväll på tg,
himla roligt hade vi! tänker faktiskt inte tala om vilken tid vi kom
hem.. och så gårdagen vart det också film, både hos emma och
m&p. nu ska jag ge mig ut på mellandagsrean med familjen
och byta lite dublett-klappar. ha en mysig dag i december!
kramkram

 
trollhättan & onsjö by night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0