godmorgon..

..i göteborg! sitter inne i min mosters mysiga kök och knaprar frukost.
kom hit igår kl14 och vi tog en fika på fröken olsson och en sväng i haga.
väl hemma värmde vi upp huset, jag hälsade på herr och fru rudolf och
vi åt goda lammfärsbiffar:) denna morgon hade jag tänkt att ta en frisk
promenad bort till torget och fönstershoppa inför kommande födelsedag:)

idag säger jag grattis på namnsdagen till mig, mamma och mormor
som har barbro någonstans i våra namn. det ska firas med julkalendern;)

sen vill jag gratta trollhättans kfum (handbollstjejerna) som nu hoppat
upp till en andraplacering i div 2. hoppas verkligen på guld och placering
i ettan! min goda vän sara polen martinsson gjorde sex mål i gårdagens
match, hon är kanonduktig! läs artikeln här.



dags att piffa till sig lite och ut i friska luften! kramar

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej söt!Vi tackar för stödet! Gullig du är. :-) Tack för idag - det trodde man inte när vi började med Dirty att vi skulle få se det på bio några månader senare. KRAM!!

2009-12-06 @ 16:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0