ooh muffin!

ja då var det de där med frånvaron igen, kan inte riktigt förklara den..ledsen!
men nu till något härligt.. ni som känner mig väl vet att en av min passioner
här i livet är.. muffins! så härom kvällen kände jag för något matigt, men lite
roligare..så jag bestämde mig för att göra matmuffins:) en blandning av
mjöl, majsmjöl, ägg, bakpulver, olivolja, salt, fetaost,
cashewnötter och torkade aprikoser.
Såhär fina blev mina bakverk:





muffinsformen fick mamma av mig en jul (och jag har mer eller mindre
tagit över den eftersom det är jag som bakar) och är från Åhléns.
de röda muffinsformarna är en kanongrej från Danesco.
de är gjorda av silikon och är bara att diska rent och använda igen,
dessutom fastnar muffinsen aldrig! silikon muffin cup liner finns
att köpa här:

http://www.kitchenniche.ca/muffin-liners-silicone-p-1003.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0