Spring on the way, next comes the summer

Hello folks! Förra veckan var det en väldigt härlig vecka. Joakim var hemma från Umeå och ledig hela veckan med mig:) Fredagen bjöd farmor och farfar på påsklunch på Hunneberg i solskenet, otroligt härligt! Efteråt åkte mamma, pappa, mattias och jag till mormor och morfar i stugan och hälsade på:) Kvällen blev lugn för min del, satt hemma med Emma medan Jocce fick köra sin pappa till Näl för njurstensanfall, inte alls kul.. Fick inte många timmars sömn för på lördagen var vi uppe 5.30 för att ge oss iväg till Jönköping och bilmässan i Elmia; jag jocce frida patrik o micke. Det blev en heldag i solen (frida o ja satt mest ute på gräset o tjatade, medan killarna vandrade runt i alla bilhallar) och på kvällen blev vi bjudna till Kode till Frida och Patriks nyinköpta hus. Å gud så fint det var! Ganska litet, men de kommer göra det så himla snyggt!

Igår var det bara chill..Jocce åkte tyvärr upp till Umeå igen och under tiden dansade jag med Emma och musikalgänget. Däremot har min energi tagit helt slut. Har precis börjat en 4veckors diet och det är bara andra dagen idag, men jag mår jätteilla. Kroppen är verkligen inte van vid det här, but I hang in there!

Nu ska jag beställa lite sol, sen blir det jobb kl16. Gaah, så himla trött nu! Banana next.
Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0