Saturday night (wo oh)

Crazy lördag på jobbet alltså. Jehovas vittnen hade visst årsmöte på älvhögsborg me typ 1500 medlemmar, så under en timme kryllade det av kostym- och klänningsklädda folk inne i affären (seriöst minst hälften av alla medlemmar!). Jösses, jag trodde aldrig kön skulle ta slut! Johan och jag bara skrattade för de blev kalabalik för alla pratade i munnen på varandra, de va varmt o galet o dessutom en man kort, så mycket att göra! Haha.
Trodde verkligen inte ja skulle ha krafter kvar till kvällen. Elin o jag skjutsade mami o papi till 50års kalas, sen in i solariet och tillslut musik, robinson (utan volym) och pardeeey! Kanonkul kväll på lippan bara vi två (och alla andra man kände där).

Imorse när Elin gick upp ur sängen o ut i hallen:
"De ser ut som om de har vart typ gruppsex här för de ligger kläder o skor ÖVERALLT.."
Haha, så nu drygt tolv timmar senare har jag städat iordning för jocces hemkomst imorgon:)
Good night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0