Min söndag

Hejhej.
Dagen började inget vidare då jag bara räknade med att det skulle gå en buss halv tio (vilket den alltid gör på vardagar). Men jag fick en knäpp på näsan och promenerade in till stan istället. Väl framme på busstoget gick det ingen buss hem till Vänersborg 10.18, utan ingen förens 10.48, vilket betydde att jag vandrade runt i ett dött trollhättan och väntade på att tiden skulle gå. Till min lycka var det en film igång inne på Trestad Musik som jag stannade och tittade på ett tag; Jumper. Verkade riktigt bra men jag kunde ju inte stå där o glo en timme så jag vandrade fram och tillbaka på Kungsgatan och funderade. När jag äntligen kommit hem till onsjö satt Elin vid köksbordet och hejade glatt:) Tanken var att hon skulle slinga mitt hår, men eftersom hon var hemma från Karlstad över helgen och vi inte setts på ett tag tänkte jag att det var bättre att bara umgås. Så det gjorde vi. Och tog en promenad. Och stekte krabelurer. Mysigt!

Nu har jag jobbat kvällen och upptäckte att det nog inte är många som har koll på öppettiderna på Hemköp. Det kom in flera stycken och skulle storhandla sådär fem-tio minuter innan vi skulle stänga, jag höll på att koka över. Promenerade hem till Jocce och pratade med Johanna en bit på vägen. Ska träffa henne imorgon då jag är ledig:) Måste åka till mormor och morfar snart också, saknar dom väldigt..

Godnatt med er, hoppas helgen varit bra! Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0