Min tisdag (redan tisdag?)

Uppe klockan åtta kände jag mig pigg och duktig som hade hela dagen framför mig. Men fort har den gått. Johanna hämtade mig strax innan tio och vi åkte till träningen för ett pump-pass. Ett gammalt sådant, samma pass vi körde på Träningsverk för ungefär två år sedan, men det var roligt när rörelserna och musiken kom tillbaks. Vi tog en välbehövd solstund och sen åkte vi hit och åt väldigt god köttfärspaj till lunch! Mormor ringde och lät lite orolig över att jag ska flytta och undrade om jag verkligen tänkt igenom det två gånger..och ja, det har jag. Många säger att det kan vara klokt att bo själv innan man flyttar ihop med någon men jag har ju faktiskt gjort det i ett år och jag har inget större behov av att bo själv just nu. Det enda jag vill är att flytta ihop med Joakim..och det gör vi i november och jag längtar så!

Nej nu måste jag göra mig iordning ska med bussen till trollhättan snart, börjar jobba kl16.
Stora kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0